Isnin, 16 Februari 2009

Solat Hajat dan Bacaan Yasin Untuk Adik Amir Yusuf

Sejak mendapat alamat blog ini fajaril.net melalui sya, hampir setiap hari aku membaca kisah Adik Amir Yusuf yang mengalami komplikasi otak, jantung dan pelbagai lagi sejak lahir...Ya ALLAH hanya TUHAN yang tahu perasaan ini apabila bait demi bait kisah yang diceritakan oleh ayahandanya amat2 menyentuh hati ini ( bagi aku en. fajar merupakan seorang penulis yang sangat baik).

di sini aku ingin mengalu-alukan kepada sesiapa yang membaca coretan ini, agar dapat lakukan solat hajat dan bacaan yasin untuk adik Amir Yusuf semoga dia cepat sembuh dan tidak lagi menderita dengan penyakitnya itu... Paling kurang sedekahkan selawat dan Al-Fatihah semoga jiwanya kuat melawan penyakit...

Ya ALLAH, sesungguhnya aku yakin, tiada yang sia-sia di TANGAN MU...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam kak yuzie,
memang, bila baca blog fajaril, rasa sayu sangat.. hinggakan tiap kali baca, air mata saya mesti mengalir...

sama2 kita doa untuk amir yusuf ye kak?