Selasa, 10 Februari 2009

Bayi sujud dalam rahim ibu



cuba anda lihat video di atas, pastinya akan menemui keajaiban kehidupan dalam rahim...subhanallah...

dah lama tak entry cite kat blog nih...sibuk dan agak kepeningan sikit...pening? adakah aku berbadan dua? emmm kalau gitu, tak lama lagi aisyah akan dapat adik la!!!

sebenarnya klip video di atas, mengingatkan aku tentang apakah amalan aku sewaktu mengandungkan aisyah dulu. insyaAllah kalau ada rezeki lagi, aku nak jadi lebih baik dan menjaga semua amalan semasa mengandung. takde lagi mood2 yg kurang baik semasa mengandung tu...sian kat suami aku...selalu sgt kena melayan karenah aku yg ntah apa2 masa mengandung...menyesal pulak???

kepada ibu2 yang sedang mengandung, jagalah amalan perbuatan anda kerana di dalam rahim anda ada amanah yang asalnya fitrah, suci dan bersih...ia akan terbentuk hasil dari corak yang anda hasilkan...wallahua'lam....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ha ah, betul tu kak yuzie.
apa yang kita buat masa mengandung, akan dilihat/dengar oleh baby. cuba kak yuzie bagi aisyah dengar apa2 yang kak yuzie selalu bagi dia dengar masa dalam kandungan dulu, mesti dia suka dengar... kan?