Selasa, 26 Mei 2009

Akhirnya...

sejak aku mengandung kali kedua ni macam2 yang aku nak makan dan teringin sangat, salah satunya nak makan gulai kawah kenduri kahwin...sekarang manalah ada orang kawin, cuti nanti mungkin ada, tupun kalau dijemput!!!hehe..mujurlah ada seorang kakak yg sanggup masakkan utk aku, wpun bukan utk kenduri ala2 rasa kawah tu dah kira memenuhi impian 'anak' aku nih...anak ke???

setel yg itu timbul pulak mengidam yg lain pulak iaitu nak balik kampung!!! mengidam ke namanya nih?hampir setiap hari aku buka website airasia dan MAS. memandangkan cuti sekolah dah dekat, tiket pun makin mahal...apa yg aku ralatkan cuti ni abg sha dr jubail balik kampung...kalau aku tak balik, tak dapat lah jumpa dia kali nih...emmm mudah2an abg balik lagi cuti akhir tahun ni...

dan baru sebentar tadi bila aku buka website MAS, ada offer tiket murah utk cuti sekolah bulan Ogos nanti...ni peluang baik utk aku penuhi impian aku selama ni wpun waktu itu aku dah 34 minggu (MAS lepaskan sehingga 36 minggu). apa lagi aku cepat2 booking dan yg bestnya 1 ramadhan bersamaan 22 Ogos, bertepatan dengan bermulanya cuti sekolah...emmm bestnya...

baru tempah tiket...petang ni nak gi bayor...


nampak gayanya, cuti 2 minggu ni kami habiskan masa dengan berjalan sekitar sabah je lah..tapi kena beringat jugak sbb aku nih mudah sgt letih sekarang ni....

ni lah budak tomei yg suka sgt berjalan...mcm ummi dia....

Tiada ulasan: