Jumaat, 8 Mei 2009

Suka hati dapat Ber CD

tolong ummi menyapu sambil berCD!!!

gembiranya dia dpt lampin baru...



ni antara jenama lunatots...jenama yg dua lagi belum ditangkap gambarnya...

Sebenarnya entry ni dah lama, tapi aku baru post hari ni sbb nak masukkan gambar aisyah bersama CD's tu...hehe

selama sebulan lebih aku memakaikan CD untuk aisyah, aku sgt berpuas hati dgn kadar penyerapan yg baik...aku belikan aisyah 20 helai CD dgn 3 jenama yg berlainan, lunatots, KS dan coolababy...alhamdulillah, semuanya memuaskan...aisyah pun gembira, ummi senang hati tapi bibik lah yg susah hati bila aisyah popoo sbb kena basuh t*** aisyah tu...hehehe...

alah membeli menang memakai....

1 ulasan:

sya berkata...

banyak nya CD... mesti mahal kan? husband saya belum terbuka hati lagi nak ber CD.. sebab, dia tahu, nanti dia yang kena basuh.. hehehehe