Isnin, 22 Jun 2009

Aisyah genap 1 tahun 6 bulan...

Esok 23 jun, umur aisyah dah 1 thn 6 bulan...
mai kita tengok apa perkembangan aisyah sekarang...

1) dah pandai makan sendiri menggunakan sudu... tak tumpah tau...
2) gigi taring dah naik di kanan kiri..menjadikan gigi aisyah hampir penuh kesemuanya.
3) pandai berlari
4) pandai sebut ummi, abi dengan jelas(ayahnya membahasakan ayah tapi anaknya panggil abi!! macamna tu?)
5) faham arahan
6) pandai mengajuk perbuatan ayah dan ummi ketika mengaji dan berbual dlm telefon...
7) tak suka gosok gigi...emm dah kuning gigi aisyah tau!!
8) suka bercakap sorang2 atau dgn ummi dan ayah(bhs dia yg kami tak faham)
9) suka berangan depan kamera, konon2 ada org ambil gambar dia...
10)makin bijak anak ummi nih....




2 ulasan:

syayassir berkata...

hahaha.. memang susah betul nak gosok gigi diorang ni kan.. darwisy pun sama laa...

memang umur diorang ni suka meniru2 perbuatan orang ye.. kelakar kan?

kak yuzie, gambar aisyah masa bercuti celah2 bunga tu boleh lah masuk contest bayi cinta alam kat ratuhati... :P

zie1978 berkata...

bagus jugak cdgn sya tu...hehe
sya,
aisyah tak mo gosok gigi..dah kekuningan gigi dia nih..risau jugak lah akak...

darwisy dah pandai makan guna sudu?