Selasa, 30 Jun 2009

Masih lagi merindu....

cahaya hati ayah dan ummi...

Hari kedua suami berkursus, aku dan aisyah makin dapat menyesuaikan diri...cuma masih merindui dia...emmm kursus hanya beberapa hari tetapi merasa seperti kena tinggal berbulan2..hehehe..

setiap kali aisyah meragam, aku akan dail nombor ayah dia...terus senyap...hehe..tapi kejap ajer...tak mo lah ganggu suami aku yg sedang berkursus tu. kenalah jugak melayan karenah manja dia yg semakin menjadi2 tu sekarang...

balik dr sekolah semalam, aku tengok aisyah belum tidur petang, bila aku tanya bibik, rupa2nya aisyah tidur lama waktu tengahari tu...apa lagi seawal jam 7 malam, dia dah mengamuk2 nak tidur...tak sampai 10 minit dia dah nyenyak...tapi jagalah, jam 10 malam dia bangun semula nak main2 kat ruang tamu macam biasa...aku tengok CD dia basah (sbb pakai sekeping je td) terus tukarkan yg baru, bagi susu, tengok TV kejap...jam 11 malam sambung tidur semula...fuh lega...

pagi tadi - agak segar sikit bila dapat tidur nyenyak wpun tak lama...lepas masak, mandi dgn aisyah, dia masih selsema ringan, pesan itu ini kat bibik, terus pergi kerja...kali ni aisyah menangis pulak bila nak kena tinggal..alahai kesian dia...

sabar ye sayang..rindu ayah yer?

1 ulasan:

syayassir berkata...

ni, aisyah yang rindu ke, umi nya yang rindu? hehehe

berjauhan ni boleh merapatkan kasih sayang kan? :P