Isnin, 30 Jun 2008

Adik Amry dan PMR

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Tahun ni genap umur adik bongsuku yang ke 15 tahun...em dah besar rupanyer dia...kejap je kan..kalau nak tahu, nama dia Mohd Shahrir Amry tu, aku la yang buh...asalnya nak buh Mohd Shahril Amri, ntah cammane ayah tukar kepada Shahrir...emm pasal apa 'Amry'? seingat aku, masa dia lahir ari tuh (tahun 1993, aku Form 3)), glemer sgt pencipta lagu yang bernama Saari Amri, kenal kan? aku pula minat sgt lagu2 dia yg tangkap cintan tuh...bila dia selamat dilahirkan jer, ayah dgn ummi suka pula nama tuh, maka bernama lah adik aku yg debab tu Mohd shahrir Amry...(sib baik dia tak cenderong nak jd penyanyi, hehe)
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
tengok tu, malu2 jer nak bergambar dgn kak...

apa yang special lagi ttg kelahiran Amry ni, dia dilahirkan dalam bulan yg sama dgn aku,iaitu aku pada 8 JULAI, dia pula 9 JULAI...masa 8 JULAI tu, aku doa2 juga dia sama birthday dgn aku tp tak..kebetulan aku balik dr asrama time tu, jd sempat la tgk ummi menahan dan menanggung kesakitan sebelum melahirkannya...masa dia kecik, comel sgt orgnyer, kulit putih gebu, tapi bila dah besar ni come juga, kulit pun makin bertambah gebunya...hehehe...

apa lagi ttg adik amry yer? dia ni pendiam sgt orgnyer, hanya 'riuh' dgn kwn2 rapat dan kakak dan abg yg rapat dgn dia...walaupun dia masih 'budak' lagik, tapi aku tahu dia sorg yg baik hati, kan kan... lagi satu dia ni jenis 'pick-up' belajar tapi jenis duduk dlm kategori pemalas jek..result exam selalu yang terkebelakang...em geram betul aku.tapi tak pe dik dulu kak pun malas juga tp TUHAN bagi otak geliga, last minute study pun boleh cemerlang lagik tuh....hehehe..tapi jgn tiru macam kak,sbb kak mmg dah dilahirkan terer...hehe jgn marah haa...nanti cpt nampak tua...
ummi pernah citer, tahun lepas ms amik result exam dia, kebanyakan subjek semuanya dalam dakwat merah (em apa lagi failed le tuh.. )ummi punya la malu, tahun depan dah tak nak gi amik result dia lagi...tapi dia lagi suka..adik adik....
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
bila PMR makin dekat nih, aku bimbang juga kalau2 dia tak dapat wat yang terbaik...bukan apa, bila adik2 berjaya, kak tumpang senang hati, ayah dan ummi pun suka tengok semua anak2 semuanya berjaya..kak yakin, adik amry ni boleh berjaya dan buat yg terbaik cuma kena buang sifat malas dan banyak main komputernya tu...sbb dia punya otak yg sama dgn kak punya otak...yihaaaaa...betul kan kan kan?hehehe
buktikan dik, adik mampu buat yang terbaik dalam PMR sbb adik la orang last dalam keluarga kita yang amik PMR!!! jadi mesti bagi yang kaw2 punya tau...Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

aaa...baru jelas, ish berserilah muka adik, pakai apaa aaaa...hehehe

Tiada ulasan: