Jumaat, 26 September 2008

Baju Raya Aisyah

Rasa teruja sangat nak menyambut hari raya bersama orang baru dalam keluarga kami...kehadiran Nik Aisyah benar-benar memberi erti buat aku dan suami.
semalam kami terima bungkusan dari ayah dan ummi di kampung. aku ingatkan hanya baju kurung utk Aisyah...rupa-rupanya dalam tu bermacam-macam kuih raya untuk aku...emm tak perlu belanja utk kuih dah pas ni..terima kasih ayah dan ummi..

baju kurung aisyah dan aku untuk raya nanti dibeli oleh adik aku nih..tq yer tekk hehe..warna masam-masam manis gitu...satu keluarga (perempuan sahaja) memakai rona yg sama utk raya ni...aduhai tek...macam2 lah mu ni...

seperti biasa lah, tailor aku sudah semestinya kak ti (kak ipar yg cun melecun tuh)...jahitan dia kemas dan setanding jahitan di butik gitu...semalam saje bagi aisyah pakai baju kurung pertama dia...cute sgt walaupun baju agak besar...boleh pakai lama sikit kan? emmm tak sabarnya nak raya hehehe

atuk dan nenek aisyah bagi jugak baju gaun utk dia, saiz M, besar lah sikit..aisyah umur setahun lebih nanti muat kot...aku tak beli lagi baju raya utk aisyah ni...semalam gi parkson, tak de pilihan la sini...nak beli lah yang branded tapi tak de size, semua budak besar punya size.

emmm hari ni hari last kerja utk sambut hari raya...selamat hari raya semua...

utk 1 HBS raya keempat dtg rumah ustazah yer...ada open door sikit utk kalian semua...

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

1 ulasan:

Alfaqirul Muznibu berkata...

Afwan ustazah!
Ana ingatkan ustaz td..tak pe lah, ustzh ubh la sendiri al ibarah ila muannas..
afwan..