Selasa, 13 Januari 2009

Emm cepatnya masa berlalu....

Pejam celik pejam celik, umur aku dah meningkat, suami pun dah hampir menjejak ke usia 40 thn...alamak dah tua ker??? ahh pedulikan angkanya yg penting hati tetap muda dan bersemangat selalu... tanpa disedari cepat betul masa berlalu. pd 23 disember lepas, genaplah umur aisyah yang pertama. sambutan hari lahirnya tu disambut dengan acara yg sederhana ajer...kebetulan waktu tu berada di kampung aku, jd hanya atuk, nenek dan 4 org adik2 aku yang berada di rumah.

di hari yang sama juga pada 2007 merupakan hari yang paling menyakitkan dan menggembirakan hati aku apabila selamat jugak melahirkan aisyah selepas hampir 10 jam menunggu kelahirannya...bila kenangkan balik, nak menitis airmata ummi ni sayang...alhamdulillah, aisyah selamat dilahirkan secara normal dengan berat badan 3.1 kg dan tinggi 52 cm...berkulit putih kemeraha-merahan pada 11.40 malam di HTAA, Kuantan pahang...em syahdunya waktu itu...

pada 23 disember 2008 pula dah genap setahun umur aisyah, aisyah semakin sihat, aktif dan ceria seperti bayi yang lain. macam2 keletah yang mencuitkan hati ayah dan ummi setiap hari aisyah pamerkan, membuatkan hati ayah dan ummi berbunga2 dan tak sabar nak balik ke rumah bila tamat hari persekolahan...hehe

gambar2 di bawah ni sekitar sambutan hari lahir aisyah baru2 ni...
alamak aisyah tak suka lah rasa kek nih...

tengah potong kek...

selamat hari lahir sayang..tengok tuh bedak bertompok2 baby nih...

banyak lah pulak wording atas kek nih...hehe

2 ulasan:

sya berkata...

happy belated birthday aisyah...
aisyah dah pandai jalan ke kak yuzie?

zie1978 berkata...

AISYAH BELUM PANDAI JLN LG SYA...BARU BELAJAR BERDIRI SENDIRI DAN BERJALAN GUNA KERUSI...