Khamis, 10 Julai 2008

Besen Mandi, Ruam dan Rambut....

semalam aku pi Puzat Pungutan Zakat untuk hantar surat mohon peruntukkan Program Kem Solat..lepas serah tu gi ke Parkson jap nak cari besen mandi Aisyah...dia pun dah boleh duduk sendiri, jadi apa salahnya aku beli...tengok2 masih ada lagi yang aku berkenan sejak dulu lagi..tgk harga masih sama, cuma takde diskaun. emm duk pikir2 nak beli ke tak ni aku turun dulu tingkat bawah nak cari nestum beras merah utk Aisyah...pastu naik balik, belek lagi..ahh beli je la, bila lagi...kalau pegi dgn hubby mmg sure dia tak bg punya hehehe...

sampai rumah dah jam 4.40 ptg (lbh kurg) sebelum tu dah called lin bgitau balik lambat skit...dia mcm moody la skit mgkn sbb aku lambat kot...aisyah terus je menjerit2 nak aku amik dia...lin balik aku pun pi kat kereta amik besen mandi aisyah ni...nampak macam excited sangat dia dapat benda baru, aku masukkan dia, bukan main suka lagi tgk gmbar warna warni dalam besen tu...
Picture Captions

Picture Captions

jam 6 ptg hubby baru balik dr sekolah, lepas koko dia main sepak takraw..patutla lambat..dia tanya beli apa lagi..aku wat bisik2 dgn aisyah, jangan cakap kat ayah, ni rahsia kita yer...aisyah pun sporting sgt mcm bg respon lepas aku bisik tu..konon2 nak suprised kat dia la ttg besen tu...last2 nampak juga sbb aku letak dalam bilik air lepas mandikan aisyah tadi.

aku bagitau hubby tentang ruam aisyah (akibat peluh dia) kat dahi dan punggung dia tu...yg kat punggung tu nampaknya macam dah kering, kat dahi tu petang tadi aku tengok ada kesan garu, mhkn gatal kot aisyah garu sampai kua darah...sian dia..aku tunjuk kat huuby, apa lagi kena potong la rambut aisyah sikit. walapun aku sayang sangat tgk rambut dia yg hitam dan lebat tu tapi terpaksa jg...emm siap potong pendek rambut dia, lagi la nampak macam boy...alahai sian aisyah...
Picture Captions

Picture Captions

Tiada ulasan: