Rabu, 2 Julai 2008

Pertandingan Paluan Kompang

3 Julai 2008
Glitter Photos

Glitter Photos

Glitter Photos

keletihan menunggu pertandingan selesai...

aku kena mengiringi pelajar ke Pertandingan Paluan Kompang Peringkat Wilayah Persekutuan labuan di Dewan Perbadanan Labuan (sebelah sekolah aku ni jer).
peserta seramai 14 org..semuanya lelaki pelajar tingkatan 5. lewat jugak balik arituh...apa lg msj kat hubby, nak gi amik dia n aisyah dtg tgk pertandingan tuh.hubby aku ni nak aje bab2 ngikut aku no. 1.
balik rmh amik hubby n aisyah, terlepas la pulak nak tgk bebudak tu wat persembahan. takpelah...nak tgu lama sgt, apa lg hubby ajak gi hosp jap (nak amik ubat utk bdk2 yg ikut perkhemahan dia)...lama jg tunggu..aduhai..tgu jelah..lepas dpt ubat, terus ke dewan semula. tiba2 ada roadblock, alamak, hubby tak pakai tali pinggang keledar, aku nak tlg klipkan pyh sbb aisyah tidur n menyusu, aku senyap je ni, dlm ati takut sgt kena saman...akhirnya berjaya jg hubby klipkan tali tu..(dlm kalut2 mmg pyh nak klip sbb nak tarik terus tali tersekat2) aku kesian juga tgk dia gelabah duk tarik mende tuh...tapi menten kontrol wat muka mcm tak bersalah je...emm lepas tu apa lagi aku pun berleter la sebakul kat dia sbb suka sgt tak pakai tali, bukan apa, utk keselamatan kita jg kan...
sampai kat dewan tu, program tak abis lagi..tgu pengarah pulak utk rasmi penutup dan penyampaian hadiah...
tgu lagi...hampir jam 5.30 baru keputusan diumumkan, sekolah aku dpt no 5 (last sekali) emm tak pelah wpun tak menang bebudak ni semuanya bersemangat dalam latihan..kalau kalah pun, kalah dlm maruah..cewah..jam 6 juga baru sampai rumah dlm keletihan...aduhai......

Tiada ulasan: