Selasa, 8 Julai 2008

Bila Aisyah Mandi dengan Ayah

selama aku demam seminggu baru-baru ni, hubby minta nak mandikan aisyah..aku bagi sbb aku yakin dia boleh buat...bukan apa, aku takut aisyah berjangkit dgn selsema aku nih..tapi alhamdulillah aisyah kuat semangat...macam ayah dia...

bila aisyah dah boleh duduk tegap nanti ummi cadang nak beli tab mandi yang besar sikit. sebelum ni aku guba besen jek..letak aisyah atas kaki kiri, cedok air tgn kanan, jirus badan, basuh kepala, rambut, basuh depan basuh belakang dah siap...aisyah paling suka mandi, dia tak pernah nangis kalau mandi...suka lagi ada...
tapi tengoklah ayah letak aisyah dalam besen tuh, muat2 aje kan...takpe2 nanti ummi gi beli tab mandi utk aisyah colour pink yer...pastu kita buh itik berenang2 dlm tu yer..mesti aisyah suka kan...

Glitter Photos


Glitter Photos


Glitter Photos


Glitter Photos


Glitter Photos

Tiada ulasan: