Jumaat, 18 Julai 2008

Selsema...




Malam tadi tak berapa lena tidur..mgkn sbb aisyah selalu terjaga..dia suka golek2 badan atas tilam pastu terus golek2 atas lantai (suka sebab sejuk kot). byk kali juga aku tersedar dan terus angkat dia balik utk tidur sama2 atas tilam pastu golek semula ke lantai...tak elok tidur atas lantai, tambahan pulak kalau takde lapik. hubby selalu tegur aku kalau dia tengok kaki atau tangan aku 'terlepas' kat lantai masa tidur.

subuh, hubby bangun dia terkejut tgk aisyah tidur atas lantai...em cepat2 dia angkat letak dlm buaian sebab aku pun dah nak bangun, bersiap2 nak mandi dsb.lena aisyah tidur...sampai ayah angkat pun dia tak terjaga...

lin sampai awal pula pagi ni..hubby pula ada kursus kurikulum di Bedaun, jadi lewat sikit keluar. hubby tolong panaskan enjin kereta,pas cium aisyah yang lena tidur, salam dgn hubby n greeting sikit2 aku terus ke sekolah...

kena urus budak kompang sambut tetamu dr SMK Jln Reko kajang, bhg Pend. Khas...setel semua aku naik bilik aku...tiba2 aik, kenapa ni bersin banyak kali...alamak selsema la pulak ..mgkn tak ckp tidur mlm td....lupa lagi nak minum bidadari td..aduhai..

beginilah...selagi mana ada anak kecil, mmg kena berhadapan dgn tak cukup tidur, letih dan terkejar2 utk layan anak n hubby...tapi semua ini membuatkan aku selalu semangat utk cepat2 balik ke rumah...walaupun letih tapi masih gembira dan bahagia memiliki kalian...

Tiada ulasan: